Vyhledání zboží
Požadované zboží vyhledejte v příslušné kategorii. V případě, že jste tuto kategorii nenašli, zkuste zadat požadovaný výraz do vyhledávacího políčka vlevo nahoře. Zadaná slova nemusí být celá, např. u přídavných jmen stačí jen základ. Najdete-li podobný druh zboží, zkuste se podívat pod jeho popis, kde často uvádíme související zboží. V detailu produktu Vám můžete kliknout na kategorii nadřazenou kategorii, kterou uvádíme nad názvem zboží. Pokud se Vám požadované zboží nepodaří najít ani tímto způsobem, případně pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat v pracovní době na telefonním čísle +420 545 230 150.
U vybraného zboží stiskněte tlačítko "DETAIL PRODUKTU". V detailu produktu pak zadejte požadovaný počet kusů a stiskněte tlačítko "KOUPIT". Budete přesměrováni do košíku, kde máte přehled o všech vybraných položkách.
Tímto způsobem vložte všechny požadované položky. Až bude nákup kompletní, vyberte pod souhrnem zboží dopravu a platbu.
Výběr dopravy
PPL: Objednané zboží Vám můžeme zaslat expresní přepravní službou PPL na adresu, uvedenou v objednávce. Tato adresa může být odlišná od adresy fakturační. Harmonogram doručování pro vaše PSČ naleznete na stránkách PPL. Pokud Vás kurýr nezastihne, bude zásilka přepravena na nejbližší výdejní místo PPL Parcelshop, kde bude uložena 7 kalendářních dnů. Chcete-li využít této přepravní služby, doporučujeme uvést jako doručovací adresu tu, na které se zdržujete většinu dne (je možné uvést i adresu do zaměstnání).
Česká pošta: Objednané zboží zasíláme na adresu, uvedenou v objednávce. Tato adresa může být odlišná od adresy fakturační (např. i do vašeho zaměstnání). Využíváme služeb České pošty. Soukromým osobám i firmám zboží zasíláme balíkem s označením DO RUKY. Doručování probíhá většinou v době od 8:00 hod do 14:00 hod. V řadě míst ČR možnost "Odpoledního doručení do 19:00 hod." Pokud nejste zastiženi na adrese, zašle Vám Česká pošta SMS zprávu o uložení zásilky. Zásilka je uložena na poště po dobu 7 dnů, pak se vrací zpátky k nám. Mohou se posílat zásilky do 30 kg. Další informace na stránkách České pošty.
Zásilkovna: Zboží si můžete vyzvednout na jednom z více jak 3800 výdejních a podacích míst Zásilkovny po celé České republice. Nově jsou zřizovány také výdejní automaty Z-BOX. Z-BOX je samoobslužné výdejní místo Zásilkovny, díky kterému už nikdy nemusíte být jako na trní a čekat, až vám zavolá kurýr. Přehled všech výdejních míst Zásilkovny.
Osobní odběr v Brně: Zboží si můžete vyzvednout v naší kanceláři v Brně na ulici Vídeňská 89, v budově Ferony ve 4. patře, buď po předchozí telefonické domluvě, nebo na základě naší výzvy. Zadáte-li v objednávce osobní odběr na naší pobočce, obdržíte po naskladnění zboží e-mail a SMS zprávu s adresou a provozní dobou. Následně běží 7-denní lhůta pro vyzvednutí zboží. Tuto lhůtu lze telefonicky nebo e-mailem prodloužit. Adresu a provozní dobu naleznete v kontaktních údajích. Sledujte prosím aktuální provozní dobu.
Výběr způsobu platby za zboží a dopravu
Platba na dobírku: Při převzetí zásilky od doručovatele přepravní společnosti, nebo na výdejním místě, zaplatíte v hotovosti, případně platební kartou. Připravte si pokud možno přesnou částku, urychlíte tím předání zásilky. V některých případech (vládní nařízení apod.) může být platba v hotovosti zakázána (z důvodu snížení rizika přenosu nákazy apod.).
Platba on-line platební kartou nebo on-line převodem: Jednoduchý a bezpečný způsob bezhotovostní platby přes platební bránu. Po vyplnění a odeslání objednávky budete přesměrováni přímo do platební brány, ve které zvolíte, zda chcete uskutečnit online převod ve Vaší bance (z účtu u České spořitelny, ČSOB, Komerční banky, Raiffeisen Bank, UniCredit Bank, Poštovní spořitelny, mBank, Equa banky, MONETA banky a Fio banky), nebo zabezpečenou platbu platební kartou. Údaje o platbě jsou předávány zabezpečenou cestou a DOBRÝ-OBCHOD.CZ k nim nemá přístup a ani je nikde neukládá. Tuto službu zajišťuje ryze česká společnost ComGate Payments, a.s., Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové, E-mail: platby-podpora@comgate.cz, Tel: +420 228 224 267
Platba převodem z účtu předem: Klasický převod z účtu. Platbu převodem můžete uskutečnit na základě zaslaných pokynů na účet 3325779001/2010. Firemním zákazníkům (pokud je vyplněno IČ) můžeme na požádání zaslat s potvrzením objednávky také proforma fakturu. V ostatních případech, pokud nás e-mailem nebo telefonicky nepožádáte o zaslání zálohové faktury, zasíláme pouze data k platbě. Pokud jste potvrzovací e-mail neobdrželi, prosíme o kontrolu spamové složky (složky s nevyžádanou poštou).
Platba v hotovosti/kartou na pobočce v Brně: Při osobním vyzvednutí zboží v naší kanceláři v Brně na ulici Vídeňská 89 (další kontaktní informace) můžete zaplatit v hotovosti nebo platební kartou. Akceptujeme platební karty VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro, DinnersClub, JCB a UnionPay. Platební terminál poskytuje společnost ComGate Payments, a.s., Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové, E-mail: platby-podpora@comgate.cz, Tel: +420 228 224 267
Ceny přepravy:
Doprava | Objednávka do 990 Kč | Objednávka nad 990 Kč |
---|---|---|
Přepravní služba PPL | 139 Kč (dobírka) / 100 Kč (převod) | 119 Kč (dobírka) / 80 Kč (převod) |
Česká pošta | 159 Kč (dobírka) / 120 Kč (převod) | 139 Kč (dobírka) / 100 Kč (převod) |
Zásilkovna | 104 Kč (dobírka) / 65 Kč (převod) | 84 Kč (dobírka) / 45 Kč (převod) |
osobní odběr Brno | ZDARMA | ZDARMA |
Nákup bez registrace
Nákup bez registrace je určen pro zákazníky, kteří chtějí rychle a jednorázově nakoupit.- Vyberte požadované zboží, způsob převzetí zboží a způsob platby a stiskněte "OBJEDNAT ZBOŽÍ".
- Vyplňte fakturační a doručovací údaje (fakturační a doručovací adresa se může lišit) a stiskněte "POKRAČOVAT".
- Zobrazí se souhrn objednávky. Zkontrolujte počet objednaných kusů, kontaktní a fakturační údaje, adresu dodání. Pokud potřebujete něco připsat, můžete to zadat do "Poznámky k objednávce". Pokud souhlasíte s obchodními podmínkami a zpracováním osobních údajů, odklikněte "Souhlas" a stiskněte "ODESLAT OBJEDNÁVKU".
- Zobrazí se zpráva o úspěšném vložení objednávky do naší databáze.
- Na Vaši e-mailovou adresu zadanou do objednávky obdržíte automaticky generovanou zprávu s kopií objednávky. V některých případech může být zpráva ve Spamové složce (podle nastavení e-mailového klienta).
- V nejbližší době obdržíte potvrzení objednávky s předpokládaným termínem odeslání objednaného zboží, a potvrzení o odeslání zboží s číslem balíku pro sledování zásilky ON-LINE.
Nákup s registrací
Zjednodušte si nákupy a využívejte další výhody registrace.- Pokud jste se ještě nezaregistrovali, můžete tak učinit v sekci Registrace nového zákazníka
- Pokud jste se již zaregistrovali, stiskněte "Přihlásit se" (na stránce nahoře) a vyplňte e-mail a heslo.
- Vyberte požadované zboží, způsob převzetí zboží a způsob platby a stiskněte "OBJEDNAT ZBOŽÍ".
- Zkontrolujte fakturační a doručovací údaje (fakturační a doručovací adresa se může lišit) a stiskněte "AKTUALIZOVAT ÚDAJE".
- Zobrazí se souhrn objednávky. Zkontrolujte počet objednaných kusů, kontaktní a fakturační údaje, adresu dodání. Pokud potřebujete něco připsat, můžete to zadat do "Poznámky k objednávce". Pokud souhlasíte s obchodními podmínkami a zpracováním osobních údajů, odklikněte "Souhlas" a stiskněte "ODESLAT OBJEDNÁVKU".
- Zobrazí se zpráva o úspěšném vložení objednávky do naší databáze.
- Na Vaši e-mailovou adresu zadanou do objednávky obdržíte automaticky generovanou zprávu s kopií objednávky. V některých případech může být zpráva ve Spamové složce (podle nastavení e-mailového klienta).
- V nejbližší době obdržíte potvrzení objednávky s předpokládaným termínem odeslání objednaného zboží, a potvrzení o odeslání zboží s číslem balíku pro sledování zásilky ON-LINE.
Další způsoby objednání zboží
- Telefonicky na čísle +420 545 230 150
- E-mailom na adrese
Potvrzení objednávky a odeslání zásilky
Po odeslání Vaší objednávky do našeho systému Vám na zadaný e-mail přijde automatické potvrzení objednávky. Pokud potvrzení neobdržíte, zkontrolujte prosím Spamovou složku.
Termín dodání Vám upřesníme ihned po zpracování objednávky a potvrzení termínu dodání zboží naším dodavatelem. Pokud je termín dodání neúměrně dlouhý, je možno objednávku stornovat.
Předpokládaný termín dostupnosti stanovujeme na základě informací od našich dodavatelů a ve většině případů je dodržen. Pokud by byla doba naskladnění delší, budeme Vás informovat.
Uzávěrka objednávek je v pracovní dny ve 12:00 hod. Položky skladem v Brně expedujeme ihned. Položky, u kterých je uvedena dostupnost "do ... dnů" (např. "do 1-2 dnů"), jsou nejpozději v tomto uvedeném termínu naskladněny a zároveň i odeslány. Do celkové doby pro doručení až k Vám je nutné připočítat dobu dopravy (obvykle 1-2 pracovní dny).
Příklad 1: V pondělí v 10:00 hod. objednáte zboží, u kterého je uvedena dostupnost "skladem". Pokud máme požadované množství skladem, ihned expedujeme, v úterý u Vás.
Příklad 2: V pondělí v 10:00 hod. objednáte zboží, u kterého je uvedena dostupnost "do 1-2 dnů". V úterý expedujeme, ve středu u Vás.
Příklad 3: V pondělí ve 13:00 hod. objednáte zboží, u kterého je uvedena dostupnost "do 1-2 dnů". Ve středu expedujeme, ve čtvrtek u Vás.Objednávky uskutečněné ve dny pracovního klidu, o svátcích a během uzavření provozovny jsou vyřizovány tak, jako by byly odeslány až nejbližší následující pracovní a provozní den. Uvedená dostupnost se tedy prodlužuje o dny pracovního klidu, svátky a dny uzavření provozovny.
Zboží je možné vyzvednout také osobně na naší pobočce v Brně. V tomto případě není nutné dělat internetovou objednávku, ale je nutné domluvit termín vyzvednutí telefonicky nebo e-mailem. Zároveň ověříme a potvrdíme, zda je požadované zboží skutečně skladem.
Dotazy a připomínky k nákupu v našem internetovém obchodě nám pište na adresu:
Vaše objednávky přijímáme bez jakýchkoliv omezení. Děkujeme Vám za pochopení.