







Vyhledání zboží
Požadované zboží vyhledejte v příslušné kategorii. V případě, že jste tuto kategorii nenašli, zkuste zadat požadovaný výraz do vyhledávacího políčka. Najdete-li podobný druh zboží, zkuste se podívat pod jeho popis, kde často uvádíme související zboží. V detailu produktu můžete kliknout na kategorii nadřazenou kategorii, kterou uvádíme nad názvem zboží. Pokud se Vám požadované zboží nepodaří najít ani tímto způsobem, případně pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat v pracovní době na telefonním čísle +420 545 230 150.
U vybraného zboží stiskněte tlačítko "DETAIL PRODUKTU". V detailu produktu pak zadejte požadovaný počet kusů a stiskněte tlačítko "DO KOŠÍKU". Můžete přejít do košíku, kde máte přehled o všech vybraných položkách.
Tímto způsobem vložte do košíku všechny požadované položky. Až bude nákup kompletní, vyberte v košíku pod souhrnem zboží dopravu a platbu.
Výběr dopravy
Doručení balíku PPL
- řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti - zásilku vám standardně doručí v rozmezí 8-18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení vám zanechá oznámení a balík se pokusí doručit ještě jednou následující pracovní den - hmotnost balíku je omezena do 50 kg - zásilka bude doručena následující pracovní den po odeslání - cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz po zadání jejího čísla (11 číslic) - U přepravní služby PPL je možné uhradit dobírkovou částku také platební kartou Převzetí a reklamace zásilky doručené PPL: - Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky - zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody. - Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání - skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě. Komunikace s PPL -pro komunikaci s PPL výhradně používejte číslo zásilky (11 číslic)
Doručení balíku Českou poštou
- řidič se pokusí o doručení zásilky zpravidla následující den po odeslání (většinou v dopoledních hodinách) - zásilku může převzít pouze osoba uvedená na štítku zásilky - v případě, že nebudete zastiženi na adrese uvedené na zásilce, bude zásilka uložena na příslušné balíkové poště, kde si ji můžete po předložení dokladu totožnosti vyzvednout, nejpozději však do 7 dnů od uložení - uložení zásilky může být za poplatek stanovený Českou poštou prodlouženo
Doručení do výdejního místa ONE point
Maximální délka zásilky: 120 cm. Maximální hmotnost 15 kg. Vaše objednávka bude doručena na jedno z široké sítě výdejních míst dle vaší volby, a to zpravidla do dvou pracovních dní. Heslo k vyzvednutí zásilky obdržíte v SMS či emailové notifikaci, nebo v aplikaci. Lhůta k vyzvednutí zásilky je 5 dní, s možností prodloužení o další 3 dny. Přehled všech výdejních míst One point.
Doručení do výdejního boxu
Maximální rozměr zásilky: 41 x 38 x 64 cm. Maximální hmotnost 15 kg. Objednávka vám bude doručena v rámci široké sítě výdejních boxů zpravidla do druhého dne. Kód pro vyzvednutí obdržíte v SMS či emailové notifikaci, nebo v aplikaci. Lhůta k vyzvednutí zásilky je 46 hodin. Přehled všech výdejních boxů.
Osobní odběr v Brně
Zboží si můžete vyzvednout v naší kanceláři DOBRÝ-OBCHOD.CZ v Brně na ulici Vídeňská 89 na základě naší výzvy (emailem, SMS zprávou). Adresu a provozní dobu naleznete v kontaktních údajích. Sledujte prosím aktuální provozní dobu a uzavření pobočky během dovolené a svátků.
Platba za zboží a dopravu
Platba na dobírku
Při převzetí zásilky od doručovatele přepravní společnosti, nebo na výdejním místě, zaplatíte v hotovosti, případně platební kartou. Připravte si pokud možno přesnou částku, urychlíte tím předání zásilky. V některých případech (vládní nařízení apod.) může být platba v hotovosti zakázána (z důvodu snížení rizika přenosu nákazy apod.).Platba on-line platební kartou nebo on-line převodem
Jednoduchý a bezpečný způsob bezhotovostní platby přes platební bránu. Po vyplnění a odeslání objednávky budete přesměrováni přímo do platební brány, ve které zvolíte, zda chcete uskutečnit online převod ve Vaší bance (z účtu u České spořitelny, ČSOB, Komerční banky, Raiffeisen Bank, UniCredit Bank, Poštovní spořitelny, mBank, Equa banky, MONETA banky a Fio banky), nebo zabezpečenou platbu platební kartou. Údaje o platbě jsou předávány zabezpečenou cestou a DOBRÝ-OBCHOD.CZ k nim nemá přístup a ani je nikde neukládá. Tuto službu zajišťuje ryze česká společnost ComGate Payments, a.s., Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové, E-mail: platby-podpora@comgate.cz, Tel: +420 228 224 267
Platba převodem z účtu předem
Platbu převodem můžete uskutečnit na základě pokynů, které Vám zašleme emailem. S potvrzením objednávky obdržíte proforma fakturu. Pokud jste potvrzovací e-mail neobdrželi, prosíme o kontrolu spamové složky (složky s nevyžádanou poštou).
Platba v hotovosti/kartou na pobočce v Brně
Při osobním vyzvednutí zboží v naší kanceláři v Brně na ulici Vídeňská 89 (další kontaktní informace) můžete zaplatit v hotovosti nebo platební kartou. Akceptujeme platební karty VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro, DinnersClub, JCB a UnionPay. Platební terminál poskytuje společnost ComGate Payments, a.s., Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové, E-mail: platby-podpora@comgate.cz, Tel: +420 228 224 267

Ceny dopravy
Zboží zasíláme expresní zásilkou PPL, balíkem České pošty s označením DO RUKY a možností uložení zásilky na balíkové poště, do výdejních boxů a do výdejních míst ONE point.
Platba za přepravné
- přepravní službou PPL 95 Kč - přepravní službou České pošty (s označením DO RUKY) 105 Kč - doručení do výdejního místa One point 69 Kč - doručení do výdejního boxu