Internetový obchod DOBRÝ-OBCHOD.CZ  

košík Košík:  0 položek
 Cena: 0,- Kč
 Zobrazit košík

DOBRÝ OBCHOD s AUTODOPLŇKY

   Proč nakupovat u nás| Jak postupovat| Dodací podmínky |  Obchodní podmínky |  Velkoobchod |  Kontakt
HLEDÁNÍ ZBOŽÍ:
 


CAR AUDIO
CAR MULTIMEDIA
BEZPEČNÉ CESTOVÁNÍ
POHODLNÉ CESTOVÁNÍ
ZABEZPEČENÍ
PŘÍSLUŠENSTVÍ
DŮM A KANCELÁŘ

Proč nakupovat u nás:
Osobně poradíme s výběrem
Možnost výběru dopravy
Možnost osobního odběru
Seriózní přístup
Záruka vrácení peněz


Ověřeno zákazníky:

Ověřeno zákazníky
Recenze na náš e-shop.


Oversito.cz:

Ověřte si prodejce
a nakupujte bez obav!
Oversito.cz
Naše hodnocení



Kontakt:
O NÁS
 DOBRÝ-OBCHOD.CZ
Jan Juřica
 Vídeňská 89
 639 00 BRNO
 IČ: 603 48 259
DOBRÝ-OBCHOD.CZ
LED majákyí
Měniče napětí




Staň se fanouškem na Facebooku  Google+


Dodací podmínky
UPOZORNĚNÍ

Dovolujeme si vás upozornit, že jsme byli informováni přepravci PPL a Česká pošta, že u 80% přepravovaných zásilek dochází k prodloužení doručení o jeden až dva dny. V některých lokalitách jsou tyto termíny delší a zboží můžete obdržet až po 4-5 dnech.

Prozatím máme zkušenosti, že PPL doručuje zboží během 2 dní, ale dle informací se budou termíny prodlužovat. Česká pošta již nyní dopravuje se zpožděním cca 3-4 dní.


Tyto dodací podmínky jsou platné pro e-shop DOBRÝ-OBCHOD.CZ. Stanovují přibližné dodací lhůty a způsoby doručení zboží zákazníkovi, který učinil svou objednávku přes webové rozhraní.

Potvrzení a odeslání zásilky:

  1. Uzávěrka objednávek se zbožím, které není skladem, je ve 12:00 hod. Položky, u kterých je uvedena dostupnost "do ... dnů" (např. "do 2-3 dnů"), jsou nejpozději v tomto uvedeném termínu naskladněny. Nejedná se tedy o termín pro doručení zákazníkovi. Uvedená DOSTUPNOST je doba, za kterou je zboží dostupné na našem skladě a platí pouze pro objednávky, které obdržíme v pracovní dny nejpozději do 12:00 hod.

    Objednávky uskutečněné ve dny pracovního klidu, o svátcích a během uzavření provozovny jsou vyřizovány tak, jako by byly odeslány až nejbližší následující pracovní a provozní den. Uvedená dostupnost se tedy prodlužuje o dny pracovního klidu, svátky a dny uzavření provozovny.

    Do doby pro doručení až k Vám je nutné připočítat dobu dopravy (1-2 dny, podle druhu dopravy, který si zvolíte).

    DOSTUPNOST ZBOŽÍ JE BEZ ZÁRUKY A MŮŽE BÝT DODAVATELEM KDYKOLIV ZMĚNĚNA. AKTUÁLNÍ DOSTUPNOST VÁM RÁDI OZNÁMÍME TELEFONICKY NEBO E-MAILEM.

  2. Uzávěrka objednávek s doručením přepravní službou (Česká pošta, PPL) a se zbožím, které je SKLADEM, je v 14:00 hod. Objednávky odeslané později budou zpracovány následující den. Pro objednávky zboží, které bude vyzvednuto OSOBNĚ, není uzávěrka objednávek stanovena. Termín VYZVEDNUTÍ ZBOŽÍ je vždy nutné domluvit telefonicky nebo e-mailem.

  3. Termín dodání Vám upřesníme ihned po zpracování objednávky a potvrzení termínu dodání zboží naším dodavatelem. Pokud je termín dodání neúměrně dlouhý, je možno objednávku stornovat.

  4. Předpokládaný termín dostupnosti stanovujeme na základě informací od našich dodavatelů a ve většině případů je dodržen. Pokud by byla doba naskladnění delší, budeme Vás informovat.

  5. Zboží Vám zašleme prostřednictvím přepravní služby PPL nebo balíkem České pošty s označením DO RUKY. Je jen na vás, kterého přepravce upřednostňujete. Více informací o dopravních službách níže.


Platba za zboží a dopravu:

  1. Zboží zasíláme expresní zásilkou PPL s možností večerního doručení (ve vybraných městech) a balíkem České pošty s označením DO RUKY a možností uložení zásilky na balíkové poště.

  2. Platba za přepravné:
    U objednávek do 990 Kč:
    - přepravní službou PPL 120 Kč
    - přepravní službou České pošty (s označením DO RUKY) 150 Kč
    U objednávek nad 990 Kč:
    - přepravní službou PPL 100 Kč
    - přepravní službou České pošty (s označením DO RUKY) částku 130 Kč

    V případě platby převodem na účet (Raiffeisenbank) účtujeme za poštovné u objednávek do 990 Kč částku 90 Kč, u objednávek nad 990 Kč částku 70 Kč. Při platbě převodem lze zásilku zaslat výlučně prostřednictvím přepravní služby PPL, nebo odebrat osobně.

    Při nákupu nad 3990 Kč doprava ZDARMA po celé ČR.

  3. Doručení balíku PPL:
    - řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti
    - zásilku vám standardně doručí v rozmezí 8-18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení vám zanechá oznámení a balík se pokusí doručit ještě jednou následující pracovní den
    - hmotnost balíku je omezena do 50 kg
    - v určitých lokalitách ČR nabízí i večerní doručení v rozmezí 17-21 hodin, seznam lokalit naleznete na www.ppl.cz (PPL -> ke stažení -> dokumenty pro vnitrostátní balíkovou přepravu -> lokality pro večerní doručení B2C)
    - zásilka bude doručena následující pracovní den po odeslání
    - cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz po zadání jejího čísla (11 číslic)
    - U přepravní služby PPL je možné uhradit dobírkovou částku také platební kartou

    Převzetí a reklamace zásilky doručené PPL:
    - Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky - zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.

    - Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání - skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.

    Komunikace s PPL
    -pro komunikaci s PPL výhradně používejte číslo zásilky (11 číslic)

  4. Doručení balíku Českou poštou:
    - řidič se pokusí o doručení zásilky zpravidla následující den po odeslání (většinou v dopoledních hodinách)
    - zásilku může převzít pouze osoba uvedená na štítku zásilky
    - v případě, že nebudete zastiženi na adrese uvedené na zásilce, bude zásilka uložena na příslušné balíkové poště, kde si ji můžete po předložení dokladu totožnosti vyzvednout, nejpozději však do 7 dnů od uložení
    - uložení zásilky může být za poplatek stanovený Českou poštou prodlouženo

  5. Formy platby:
    - Platba probíhá při převzetí zboží (dobírka, osobní odběr) nebo převodem z účtu. Platbu převodem můžete uskutečnit na účet vedený u Raiffeisenbank 3325779001/5500.
    - Veškeré objednané zboží je možné také vyzvednout v naší kanceláři v Brně na ulici Vídeňská 89 (další kontaktní informace). Termín převzetí je nutno upřesnit telefonicky na telefonním čísle 545 230 150.
    - Při osobním odběru můžete zaplatit zboží pouze v hotovosti nebo předem na náš účet (Raiffeisenbank), nepřijímáme žádné platební karty.

Způsoby převzetí zboží:

PPL - objednané zboží Vám můžeme zaslat expresní přepravní službou PPL na adresu, uvedenou v objednávce. Tato adresa může být odlišná od adresy fakturační. Harmonogram doručování pro vaše PSČ naleznete na stránkách PPL. Pokud vás kurýr nezastihne, pokusí se o doručení opět následující den. Chcete-li využít této přepravní služby, doporučujeme uvést jako doručovací adresu tu, na které se zdržujete většinu dne (je možné uvést i adresu do zaměstnání). Pro vybraná města lze požádat o doručení ve večerních hodinách. Seznam těchto lokalit naleznete na stránkách PPL.

Česká pošta

Česká pošta - objednané zboží zasíláme na dobírku na adresu, uvedenou v objednávce. Tato adresa může být odlišná od adresy fakturační (např. i do vašeho zaměstnání). Využíváme služeb České pošty. Soukromým osobám i firmám zboží zasíláme balíkem s označením DO RUKY. Doručování probíhá většinou v době od 8:00 hod do 14:00 hod. Pokud nejste zastiženi na adrese, zašle Vám Česká pošta SMS zprávu o uložení zásilky. Zásilka je uložena na poště po dobu 7 dnů, pak se vrací zpátky k nám. Mohou se posílat zásilky do 30 kg.
Česká pošta


Osobní odběr v Brně - zboží si můžete vyzvednout v naší kanceláři v Brně na ulici Vídeňská 89 po předchozí domluvě, nebo na základě naší výzvy. Adresu a provozní dobu naleznete v kontaktních údajích. Sledujte prosím aktuální provozní dobu.

Osobní odběr v Českých Budějovicích, Hradci Králové, Jihlavě, Liberci, Ostravě, Olomouci, Pardubicích, Praze, Plzni, Rudné u Prahy, Ústí nad Labem a Zlíně - zboží si můžete vyzvednout na jedné z poboček Uloženky.cz. Uloženka.cz je síť nezávislých výdejních a podacích míst, kterou využívají již desítky internetových obchodů pro své zákazníky. Uloženka.cz neprovozuje žádný internetový obchod, zde si pouze převezmete zásilku (podobně jako na poště), kterou jste si objednali v našem internetovém obchodě. Pobočky Uloženky.cz naleznete nyní v Českých Budějovicích, Hradci Králové, Jihlavě, Liberci, Ostravě, Olomouci, Pardubicích, Praze, Plzni, Rudné u Prahy, Ústí nad Labem a Zlíně. Více...

Přihlášení zákazníka
UPOZORNĚNÍ

UPOZORNĚNÍ

U 80% přepravovaných zásilek dochází k prodloužení doručení o jeden až dva dny. V některých lokalitách jsou tyto termíny delší a zboží můžete obdržet až po 4-5 dnech.

DOBRÝ-OBCHOD.CZ

   Úvodní stránka |  Odkazy |  Technická podpora  E-SHOP www.dobry-obchod.cz ©