Tyto dodací podmínky jsou platné pro e-shop DOBRÝ-OBCHOD.CZ. Stanovují přibližné dodací lhůty a způsoby doručení zboží zákazníkovi, který učinil svou objednávku přes webové rozhraní.
Potvrzení a odeslání zásilky:
Po odeslání Vaší objednávky do našeho systému Vám na zadaný e-mail přijde automatické potvrzení objednávky. Pokud potvrzení neobdržíte, zkontrolujte prosím Spamovou složku.
Termín dodání Vám upřesníme ihned po zpracování objednávky a potvrzení termínu dodání zboží naším dodavatelem. Pokud je termín dodání neúměrně dlouhý, je možno objednávku stornovat.
Předpokládaný termín dostupnosti stanovujeme na základě informací od našich dodavatelů a ve většině případů je dodržen. Pokud by byla doba naskladnění delší, budeme Vás informovat.
Uzávěrka objednávek je v pracovní dny ve 12:00 hod. Položky skladem v Brně expedujeme ihned. Položky, u kterých je uvedena dostupnost "do ... dnů" (např. "do 1-2 dnů"), jsou nejpozději v tomto uvedeném termínu naskladněny a zároveň i odeslány. Do celkové doby pro doručení až k Vám je nutné připočítat dobu dopravy (obvykle 1-2 pracovní dny).
Příklad 1: V pondělí v 10:00 hod. objednáte zboží, u kterého je uvedena dostupnost "skladem". Pokud máme požadované množství skladem, ihned expedujeme, v úterý u Vás.
Příklad 2: V pondělí v 10:00 hod. objednáte zboží, u kterého je uvedena dostupnost "do 1-2 dnů". V úterý expedujeme, ve středu u Vás.
Příklad 3: V pondělí ve 13:00 hod. objednáte zboží, u kterého je uvedena dostupnost "do 1-2 dnů". Ve středu expedujeme, ve čtvrtek u Vás.Objednávky uskutečněné ve dny pracovního klidu, o svátcích a během uzavření provozovny jsou vyřizovány tak, jako by byly odeslány až nejbližší následující pracovní a provozní den. Uvedená dostupnost se tedy prodlužuje o dny pracovního klidu, svátky a dny uzavření provozovny.
Zboží je možné vyzvednout také osobně na naší pobočce v Brně. V tomto případě není nutné dělat internetovou objednávku, ale je nutné domluvit termín vyzvednutí telefonicky nebo e-mailem. Zároveň ověříme a potvrdíme, zda je požadované zboží skutečně skladem.
Platba za zboží a dopravu:
Zboží zasíláme expresní zásilkou PPL s možností večerního doručení (ve vybraných městech) a balíkem České pošty s označením DO RUKY a možností uložení zásilky na balíkové poště.
Platba za přepravné:
Doprava Objednávka do 990 Kč Objednávka nad 990 Kč Přepravní služba PPL 130 Kč (dobírka) / 100 Kč (převod) 110 Kč (dobírka) / 80 Kč (převod) Česká pošta 150 Kč (dobírka) / (převod nelze) 130 Kč (dobírka) / (převod nelze) Zásilkovna 79 Kč (dobírka) / 65 Kč (převod) 59 Kč (dobírka) / 45 Kč (převod) osobní odběr Brno ZDARMA ZDARMA Doručení balíku PPL: - řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti - zásilku vám standardně doručí v rozmezí 8-18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení vám zanechá oznámení a balík se pokusí doručit ještě jednou následující pracovní den - hmotnost balíku je omezena do 50 kg - v určitých lokalitách ČR nabízí i večerní doručení v rozmezí 17-21 hodin, seznam lokalit naleznete na www.ppl.cz (PPL -> ke stažení -> dokumenty pro vnitrostátní balíkovou přepravu -> lokality pro večerní doručení B2C) - zásilka bude doručena následující pracovní den po odeslání - cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz po zadání jejího čísla (11 číslic) - U přepravní služby PPL je možné uhradit dobírkovou částku také platební kartou
Převzetí a reklamace zásilky doručené PPL: - Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky - zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody. - Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání - skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.
Komunikace s PPL -pro komunikaci s PPL výhradně používejte číslo zásilky (11 číslic)
Doručení balíku Českou poštou: - řidič se pokusí o doručení zásilky zpravidla následující den po odeslání (většinou v dopoledních hodinách) - zásilku může převzít pouze osoba uvedená na štítku zásilky - v případě, že nebudete zastiženi na adrese uvedené na zásilce, bude zásilka uložena na příslušné balíkové poště, kde si ji můžete po předložení dokladu totožnosti vyzvednout, nejpozději však do 7 dnů od uložení - uložení zásilky může být za poplatek stanovený Českou poštou prodlouženo
Formy platby: - Platba probíhá při převzetí zboží (dobírka, osobní odběr) nebo převodem z účtu. Platbu převodem můžete uskutečnit na účet vedený u Raiffeisenbank 3325779001/5500. - Veškeré objednané zboží je možné také vyzvednout v naší kanceláři v Brně na ulici Vídeňská 89 (další kontaktní informace). Termín převzetí je nutno upřesnit telefonicky na telefonním čísle 545 230 150. - Při osobním odběru můžete zaplatit zboží v hotovosti, platební kartou, nebo převodem na účet (Raiffeisenbank).
Způsoby převzetí zboží:
PPL - objednané zboží Vám můžeme zaslat expresní přepravní službou PPL na adresu, uvedenou v objednávce. Tato adresa může být odlišná od adresy fakturační. Harmonogram doručování pro vaše PSČ naleznete na stránkách PPL. Pokud vás kurýr nezastihne, pokusí se o doručení opět následující den. Chcete-li využít této přepravní služby, doporučujeme uvést jako doručovací adresu tu, na které se zdržujete většinu dne (je možné uvést i adresu do zaměstnání). Pro vybraná města lze požádat o doručení ve večerních hodinách. Seznam těchto lokalit naleznete na stránkách PPL.

Česká pošta - objednané zboží zasíláme na dobírku na adresu, uvedenou v objednávce. Tato adresa může být odlišná od adresy fakturační (např. i do vašeho zaměstnání). Využíváme služeb České pošty. Soukromým osobám i firmám zboží zasíláme balíkem s označením DO RUKY. Doručování probíhá většinou v době od 8:00 hod do 14:00 hod. V řadě míst ČR možnost "Odpoledního doručení do 19:00 hod." Pokud nejste zastiženi na adrese, zašle Vám Česká pošta SMS zprávu o uložení zásilky. Zásilka je uložena na poště po dobu 7 dnů, pak se vrací zpátky k nám. Mohou se posílat zásilky do 30 kg. Další informace na stránkách České pošty.

Osobní odběr na pobočkách Zásilkovny - zboží si můžete také vyzvednout na jednom z více jak 3800 výdejních a podacích míst Zásilkovny po celé České republice. Nově jsou zřizovány také výdejní automaty Z-BOX. Z-BOX je samoobslužné výdejní místo Zásilkovny, díky kterému už nikdy nemusíte být jako na trní a čekat, až vám zavolá kurýr. Přehled všech výdejních míst Zásilkovny.

Osobní odběr v Brně - zboží si můžete vyzvednout v naší kanceláři v Brně na ulici Vídeňská 89 po předchozí domluvě, nebo na základě naší výzvy. Adresu a provozní dobu naleznete v kontaktních údajích. Sledujte prosím aktuální provozní dobu.